FAQ

Szanowni Państwo, w tym dziale znajdą się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli na liście zabrakło interesującego Państwa tematu – prosimy o kontakt z nami. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.

Jak zgłosić naprawę sprzętu objętego opieką gwarancyjną ?
Warunkiem koniecznym jest dostarczenie reklamowanego produktu do siedziby firmy znajdującej się pod adresem ul. Mrówcza 208, 04- 697 Warszawa (wjazd również od ul. Patriotów).
Sprzęt można dostarczyć osobiście, jak również za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS. W celu uzyskania informacji jak zorganizować wysyłkę urządzenia na nasz koszt, prosimy o kontakt mailowy serwis@vivamix.pl. W wiadomości prosimy o informacje o modelu, numerze seryjnym (w przypadku większości urządzeń informacje te znajdują się na naklejce pod spodem urządzenia) oraz dacie zakupu urządzenia.
 
Aby naprawa została zrealizowana w ramach opieki gwarancyjnej niezbędne jest dołączenie kopii dowodu zakupu urządzenia, oraz wypełnienie formularza zgłoszenia reklamacji pomoże to nam sprawnie rozpatrzyć reklamację i powrocie sprzętu do Państwa.

 
Jak długi jest okres opieki gwarancyjnej urządzenia?
Okresy opieki gwarancyjnej są różne w zależności od rodzaju urządzenia. Dokładną informacje o okresie przysługującej opieki można znaleźć w ostatnich akapitach instrukcji obsługi.
GWARANCJA NA MAŁE AGD W EUROPIE


Jak zgłosić naprawę pogwarancyjną sprzętu ?
Warunkiem koniecznym jest dostarczenie produktu do siedziby firmy znajdującej się pod adresem ul. Mrówcza 208, 04 - 697 Warszawa (wjazd również od ul. Patriotów).
Sprzęt można dostarczyć osobiście, jak również za pośrednictwem dowolnej firmy kurierskiej. Prosimy o czytelne wypełnienie formularza i fizyczne dołączenie go do przesyłki pozwoli nam skuteczne przekazanie Państwu kosztorysu naprawy urządzenia oraz sprawną wysyłkę po wykonaniu naprawy na wskazany adres.


Co obejmuje gwarancja na urządzenia KitchenAid?
Gwarancja obejmuje wszystkie koszty naprawy związane z usterkami materiałowymi i produkcyjnymi oraz koszty transportu w obie strony współpracującą z nami firmą kurierską. Naprawa musi być wykonana przez Autoryzowany Serwis KitchenAid.

Czego nie obejmuje gwarancja na urządzenia KitchenAid?
Gwarancji nie podlegają naprawy wad powstałych na skutek: nieprawidłowego użycia, użycia niezgodnie z przeznaczeniem, podłączenia urządzenia do sieci o parametrach niezgodnych z wymogami producenta, wszelkich ingerencji poza Autoryzowanym Serwisem, szkód wynikłych w transporcie do Serwisu spowodowanych niedostatecznym zabezpieczeniem przesyłki.

Jakie urządzenia naprawiamy?
Wykonujemy naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne urządzeń które zostały zakupione w autoryzowanych punktach sprzedaży KitchenAid w Europie i mają certyfikat bezpieczeństwa CE.

Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji?
Reklamacje są rozpatrywane w terminie 10 dni roboczych od dnia dostarczenia urządzenia do Serwisu.

Czy pobyt urządzenia w serwisie wpływa na  okres opieki gwarancyjnej?
Okres opieki gwarancyjnej zostaje wydłużony o czas pobytu urządzenia w serwisie.

Jakie są ogólne warunki wykonywania przeglądów gwarancyjnych?
Bezpłatne przeglądy okresowe urządzeń wykonywane są w Serwisie, po dostarczeniu urządzenia osobiście bądź za pomocą firmy kurierskiej. Zakres prac obejmuje: kompleksową konserwację urządzenia, przegląd oraz regulację.

Jaki jest okres gwarancji na wymienione części w przypadku naprawy pogwarancyjnej?
Gwarancja na wymienione części wynosi 6 miesięcy. Wyłączone są w tym przypadku uszkodzenia mechaniczne oraz te wynikające z użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem.

Jakie części stosowane są do naprawy urządzeń?
Do napraw technicy wykorzystują wyłącznie oryginalne części dostarczone przez u Producenta.

Czy istnieje możliwość naprawy sprzętu bezpośrednio u Klienta?
Naprawy sprzętu wykonujemy tylko i wyłącznie w Serwisie. Posiadamy profesjonalne zaplecze techniczne, wysokiej klasy sprzęt serwisowy i wykwalifikowanych techników, dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić Państwu usługi na najwyższym poziomie.
 
Jaki jest koszt wykonania diagnozy oraz naprawy usterek po zakończeniu opieki gwarancyjnej?
Rzetelną wycenę naprawy jesteśmy w stanie podać jedynie po diagnozie wykonanej w warunkach serwisowych przez wykwalifikowanych techników. W przypadku rezygnacji z wykonania naprawy koszt wyceny wynosi 129 złotych (brutto).

Formularz zapytania

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej proszę zapoznać się z Polityką Plików Cookies.

Zamknij