Naprawiamy wyłącznie urządzenia marki KitchenAid, które mają Unijny Certyfikat Bezpieczeństwa CE i zostały zakupione w autoryzowanych punktach sprzedaży KitchenAid w Europie. Sprzęt musi być dostarczony do Serwisu, ul. Mrówcza 208, 04- 697 Warszawa.
Jak zamówić kuriera?
Dla uzyskania informacji jak zorganizować wysyłkę urządzenia na nasz koszt, prosimy o kontakt e-mailowy na serwis@vivamix.pl
Co obejmuje gwarancja KitchenAid?Gwarancja obejmuje wszystkie koszty naprawy związane z usterkami materiałowymi i produkcyjnymi oraz koszty transportu w obie strony naszym kurierem. Naprawa wykonywana jest wyłącznie przez VIVAMIX Autoryzowany Serwis KitchenAid.
Czego nie obejmuje gwarancja KitchenAid?
Gwarancji nie podlegają usterki powstałe na skutek: nieprawidłowego użycia, wykorzystania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem, podłączenia do sieci o parametrach niezgodnych z wymogami producenta, wszelkich samodzielnych prób naprawy, szkód wynikłych w transporcie do Serwisu spowodowanych niedostatecznym zabezpieczeniem.
Czas trwania opieki gwarancyjnej
Okresy trwania opieki gwarancyjnej są różne dla różnych urządzeń. Dokładne informacje na ten temat są wydrukowane w instrukcjach obsługi poszczególnych urządzeń oraz w pliku Warunki Gwarancji KitchenAid
Wydłużenie gwarancji
Okres opieki gwarancyjnej zostaje wydłużony o czas pobytu urządzenia w serwisie.
Koszty naprawy usterek po gwarancji
Wycenę naprawy jesteśmy w stanie podać jedynie po diagnozie naszych specjalistów, dokonanej na sprzęcie uprzednio dostarczonym przez klienta w tym celu do Serwisu.
W przypadku rezygnacji z wykonania naprawy, koszt diagnozy wynosi 180 zł (brutto).
Gwarancja po naprawie
Gwarancja na części użyte do naprawy pogwarancyjnej wynosi 6 miesięcy.
Części używane do naprawy urządzeń
Do napraw wykorzystujemy wyłącznie oryginalnych części pochodzących od Producenta.