Usługi serwisowe

Naprawiamy wyłącznie urządzenia KitchenAid, które mają Unijny Certyfikat Bezpieczeństwa CE i zostały zakupione w autoryzowanych punktach sprzedaży KitchenAid w Europie.

Jaka jest procedura naprawy serwisowej?
Sprzęt musi być dostarczony do Serwisu, bowiem naprawy robimy wyłącznie na miejscu w jego siedzibie, pod adresem ul. Mrówcza 208, 04- 697 Warszawa.
W okresie pandemii czasowo jesteśmy jednak zmuszeni zawiesić przyjęcia drogich interesantów, ale zapewniamy bezpłatną usługę kurierską.
Jak zamówić kuriera?
Dla uzyskania informacji jak zorganizować wysyłkę urządzenia na nasz koszt, prosimy o kontakt e-mailowy: serwis@vivamix.pl
Zgłoszenie do naprawy
Prosimy do tej korespondencji (lub do przesyłki wraz z urządzeniem) dołączyć wypełniony Formularz zgłoszenia do naprawy oraz dowód jego zakupu (tylko dla napraw gwarancyjnych)
Co obejmuje gwarancja KitchenAid?
Gwarancja obejmuje wszystkie koszty naprawy związane z usterkami materiałowymi i produkcyjnymi oraz koszty transportu w obie strony naszym kurierem. Naprawa wykonywana jest wyłącznie przez Autoryzowany Serwis KitchenAid.
Czego nie obejmuje gwarancja KitchenAid?
Gwarancji nie podlegają usterki powstałe na skutek: nieprawidłowego użycia, wykorzystania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem, podłączenia do sieci o parametrach niezgodnych z wymogami producenta, wszelkich samodzielnych prób naprawy, szkód wynikłych w transporcie do Serwisu spowodowanych niedostatecznym zabezpieczeniem.
Czas trwania opieki gwarancyjnej
Okresy trwania opieki gwarancyjnej są różne dla różnych urządzeń. Dokładne informacje na ten temat są wydrukowane w instrukcjach obsługi poszczególnych urządzeń oraz w pliku Warunki Gwarancji KitchenAid 
Wydłużenie gwarancji
Okres opieki gwarancyjnej zostaje wydłużony o czas pobytu urządzenia w serwisie.
Koszty naprawy usterek po gwarancji
Wycenę naprawy jesteśmy w stanie podać jedynie po diagnozie naszych specjalistów, dokonanej na sprzęcie uprzednio dostarczonym przez klienta w tym celu do Serwisu.
W przypadku rezygnacji z wykonania naprawy, koszt diagnozy wynosi 180 zł (brutto).
Gwarancja po naprawie
Gwarancja na części użyte do naprawy pogwarancyjnej wynosi 6 miesięcy.
Części używane do naprawy urządzeń
Do napraw wykorzystujemy wyłącznie oryginalnych części pochodzących od Producenta.

Formularz zapytania

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej proszę zapoznać się z Polityką Plików Cookies.

Zamknij