Najczęstsze pytania i odpowiedzi

Szanowni Państwo, w tym dziale znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeśli na liście brakuje interesującego Państwa tematu – prosimy o kontakt. Jesteśmy do Państwa dyspozycji.
 

Jaki jest zakres gwarancji na urządzenia KitchenAid?

Gwarancja obejmuje wszystkie koszty naprawy związane z usterkami materiałowymi i produkcyjnymi oraz koszty transportu przez firmą kurierską wskazaną przez nas. Naprawa musi być wykonana przez Autoryzowany Serwis KitchenAid.
 

Co nie jest objęte gwarancją na urządzenia KitchenAid?

Gwarancji nie podlegają naprawy usterek powstałych na skutek: nieprawidłowego użycia, użycia niezgodnie z przeznaczeniem, podłączenia urządzenia do sieci o parametrach niezgodnych z wymogami producenta, wszelkich ingerencji poza Autoryzowanym Serwisem, szkód wynikłych w transporcie do Serwisu spowodowanych niedostatecznym zabezpieczeniem przesyłki.
 

Jakie urządzenia naprawiamy?

Wykonujemy naprawy gwarancyjne oraz pogwarancyjne urządzeń które zostały zakupione w autoryzowanych punktach sprzedaży KitchenAid w Europie i mają certyfikat bezpieczeństwa CE .
 

Jak długi jest okres opieki gwarancyjnej?

Okresy opieki gwarancyjnej są różne w zależności od rodzaju urządzenia. Dokładną informacjeę o okresie przysługującej opieki można znaleźć w ostatnich akapitach instrukcji obsługi. Dotyczy to sprzętu wykorzystywanego zgodnie z przeznaczeniem (przygotowanie posiłków w gospodarstwie domowym). W przypadku zastosowań profesjonalnych czas opieki bezwzględnie skracany jest do jednego roku. W razie użycia sprzętu do innych celów niż obróbka żywności gwarancja nie obowiązuje.
 

Jak przebiega procedura złożenia reklamacji?

Warunkiem koniecznym do wszczęcia procedury reklamacji, jest dostarczenie reklamowanego Produktu wraz z kopią dowodu zakupu oraz czytelnie wypełnionym formularzem reklamacyjnym (tutaj do pobrania) na poniższy adres:
VIVAMIX Autoryzowany Serwis KitchenAid, ul Mrówcza 208, 04-697 Warszawa
W przypadku reklamacji urządzenia na gwarancji prosimy o kontakt mailowy serwis@vivamix.pl w celu uzyskania instrukcji przesłania urządzenia na koszt Serwisu.
Pobierz Formularz zgłoszenia reklamacji
 

Gdzie można znaleźć numer seryjny urządzenia?

W przypadku większości urządzeń numer seryjny znajduje się na naklejce pod spodem urządzenia oraz na opakowaniu fabrycznym.
 

Jaki jest termin rozpatrzenia reklamacji, a jaki wykonania naprawy?

Reklamacje są rozpatrywane w terminie do 10 dni roboczych. Czas naprawy urządzenia wymagającego sprowadzenia części może zostać stosownie wydłużony.
 

Czy pobyt urządzenia w serwisie wpływa na okres opieki gwarancyjnej?

Okres opieki gwarancyjnej zostaje wydłużony o czas naprawy (czas od dostarczenia urządzenia do serwisu, do jego wysyłki, lub powiadomienia klienta o gotowości do odbioru).
 

Jakie są ogólne warunki wykonywania przeglądów gwarancyjnych?

Bezpłatne przeglądy okresowe urządzeń wykonywane są Serwisie, po dostarczeniu urządzenia przez Właściciela osobiście bądź za pomocą firmy kurierskiej. Zakres prac obejmuje: kompleksową konserwację urządzenia, przegląd oraz regulację.
 

Jaki jest okres gwarancji na wymienione części w przypadku naprawy pogwarancyjnej?

Gwarancja na wymienione części wynosi 6 miesięcy. Wyłączone są w tym przypadku uszkodzenia mechaniczne, oraz te wynikające z użytkowania urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem.
 

Jakie części stosowane są do naprawy urządzeń?

Do napraw technicy wykorzystują wyłącznie oryginalne części zamienne pochodzące bezpośrednio od Producenta.
 

Czy istnieje możliwość naprawy sprzętu bezpośrednio u Klienta?

Naprawy sprzętu wykonujemy tylko i wyłącznie w Serwisie. Posiadamy profesjonalne zaplecze techniczne, wysokiej klasy sprzęt serwisowy i wykwalifikowanych fachowców, dzięki temu jesteśmy w stanie zapewnić Państwu usługi na najwyższym poziomie.
 

Jaki jest koszt wykonania diagnozy oraz naprawy usterek po zakończeniu opieki gwarancyjnej?

Rzetelną wycenę naprawy jesteśmy w stanie podać jedynie po diagnozie wykonanej w warunkach serwisowych przez wykwalifikowanych techników. W przypadku jej akceptacji i wykonaniu naprawy, diagnoza jest bezpłatna. W przypadku rezygnacji z wykonania naprawy koszt wyceny wynosi 129 złotych.  


 

Formularz zapytania

Ważne: nasze strony wykorzystują pliki cookies. Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. W programie służącym do obsługi internetu można zmienić ustawienia dotyczące cookies. Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Aby dowiedzieć się więcej proszę zapoznać się z Polityką Plików Cookies.

Zamknij